Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.09.25. 19:16 zollendroller

Tanmedence

Pár lépésnyire ott volt a tanmedence. Tele van dobálva szeméttel az a hely, amit mindannyian utáltunk, gyűlöltünk, mégis itt gyakoroltuk az evezést téli napokon. Itt „mentünk időket”, itt „verettük” szét az agyunkat és dögunalom volt térdelni a középső részben, hajtani körbe-körbe a vizet…, de azért ilyen véget mégse kívántunk ennek az építménynek, amihez mégiscsak sok emlék fűz mindannyiunkat, BSE-s kenusokat és kajakosokat.

Sanya letaglózva állt a máskülönben teljesen érdektelen, sivár, semmitmondó, gazos, teleszemetelt területen, ami számára most meséim által megelevenedett. Eme egykor volt vízitelep egy pompás példája annak - mondta apostolként Sanya -, hogy minden múlandó. Így múlunk el mi is, így múlik el minden. A földdel leszünk egyenlővé, mint gyerekkorom szenvedélyes helyszíne, a BSE.

Gondolatébresztő csillagok alatt ismét energiával csurig telítődve, vidáman szálltam vissza kis fekete Csepel Csillag kempingbiciklimre. Ilyennel jártam egykor edzésre is, de mindenhova ilyennel jártam, mindig ilyenem volt, mert „márkahű” vagyok! Sajnos már többször ellopták, mert sajnos itt Pesten folyton lopnak. Ezért már meg se mosom inkább, hadd higgyék, hogy ezt nem is érdemes elvinni.

Ezzel együtt szeretem Budapestet! Az út közepén tekertem, mert nem jött semmise a késői órán. Aztán jól eleredt az eső is, jól eláztam, de sebaj! Jó fél tizenegy körül értem haza. Most meg már háromnegyed kettő, de annyi baj legyen! Tudd meg, boldogan osztottam meg Veled ezt az élményemet is itt, a Saját utad blogoldalon!

Kabcsolódó írások

Búcsú Kolonics Gyuritól

Vizesblog 2


Vajda Attila olimpiai aranyérme C-1 500-on

vissza a főoldalra

18 komment

Címkék: waldorf sport olimpia kenu kajak újlipótváros bse koló vajda attila vízitelep tanmmedence


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr76681629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pirimidin 2008.09.25. 20:02:27

legalább mellény volt rajtad?

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.09.25. 20:28:06

Mellény??! Nem voltam én kezdő! Vagy mire gondolsz? Arra, hogy tegnap hűvös volt? Hát nem, nem szoktam melényt viselni, bár ha mi találkoznánk, akkor biztos nagy mellénnyel járkálnék!

pirimidin 2008.09.25. 20:34:58

a fényvisszaverőre gondoltam.
mit kaptam meg jól, Zoli?
nem kétlen, hogy szereted. attól, hogy valami ronda, és büdös, még szeretheted. attól még ronda és büdös. de Neked tetszik.
így voltam én a komondorommal. ronda volt, és büdös, szegény. Tavaly elaludt.
de szerettem...

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.09.26. 12:57:11

Ezek szerint, Pirimidin Te mégiscsak egy érző lélek vagy (vagy vérző lélek vagy?)

Fényvisszaverős mellényem sincs, nem vagyok én kukás! Én csak a mell-lényeket szeretem, de azokat nagyon!

ikersiker · http://ikersiker.blog.hu 2008.09.26. 13:26:49

Ebben a tanmedencében én is eveztem :(

pirimidin 2008.09.26. 18:40:30

akkor vegyél egyet.
nagyon hasznos, szürkületben is, nemhogy éjjel!
na meg lámpát se árt

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.09.26. 18:54:12

Orsi, köszönöm ezt a kommentedet! Ezek a képek évekkel ezelőtt készültek, most már az egész tele van színültig dobálva szeméttel, meg ágakkal. Lehervasztó látvány, holdfényben pláne - de émmár elengedtem, ha sajog is a szívem érte.

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.09.26. 19:06:01

Pirimidin! Hoppá!! Rájöttem már, hogy miért akartál rámtukmálni egy kukásruhát! Hát idefigyuzzá, ez nem Nyíregyháza, itt egész éjjel világítanak az utakon. A vízitelepen nem, oké, mer ott nincsemmi, csak romok, meg szemét, de az utakon olyan fény van, mint nappal!

pirimidin 2008.09.26. 20:47:46

Zoli, ezen azért gondolkozz el, és ezt teljesen komolyan mondom.
Szerinted itt nem világítanak?
szmájlit nem láttam.

pirimidin 2008.09.26. 20:53:26

ja, én is jártam már éjjel pesten.
vagyis én már jártam.
Zoli, ez egy tipikus szűklátókörű pesti hozzászólás volt.
szerinted csak pesten világítanak egész éjjel????
eszem megáll...

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.09.26. 21:58:41

Nem én szoktam mindent leszólni! Még Ön vár szmájlit? Miután szűklátókörű-shake-gel vádol?? Drága Pirimidin, Öntől nem is vártam mást! Kérem, el ne hagyja az oldalamat.

Minnyár bekapok egy oldalast! De jó is az! Szereti? Mm! Milyen kár, hogy a biopiacon nem kapni! Csak mangalica töpörtyűt.

Au revoir MADemoiselle :op

pirimidin 2008.09.26. 22:09:41

pedig van biooldalas, Zoli.
mi ez a magázódás?
azért egy bocs elférne...

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.09.26. 23:23:42

bocs.

Medvebocs? Vagy ez a bocs kevés, mint mackósajtban a brummogás? (hogy ilyen eredetien fogalmazzak)

ikersiker · http://ikersiker.blog.hu 2008.09.27. 11:08:26

Na akkor mellékelek egy rövid kis történetet is. Én a Fradi kajakosa voltam. A két egyesületet egy focipálya, és egy kis játszótér választotta el egymástól.
Amíg a Fradinak nem volt tanmedencéje, addig átjártunk a BSE-be. Odamenni még nem volt necces, de vissza már mindig futottunk, mert a mínuszokban vizes ruhában zokniban papucsban nem volt túl nagy élmény a sétálgatás. Még szerencse, hogy az edzésektől (minő csoda) edzettek voltunk :)

pirimidin 2008.09.27. 19:05:33

köszönöm, minden nem-butapesti nevében.
még maradok:)

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.09.27. 23:07:22

Azt ne mondd, hogy tetszik a blog, mer mingyár elhiszem!! :o)

Ha megtennéd, a kedvemért, léci mennyémát a sajatutad.hura. Megbűvöltem a Kedvedért a cumót, remélem, már lehet kommentelni. Gondolom, azzal kapcsolatban is van egy-két keresetlen szavad!! ;o)

2015.05.25. 11:48:51

Sajnos már ennyi sincs belőle4 :(

ZKZ 2015.05.25. 12:55:07

...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!!
süti beállítások módosítása