Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.10.01. 20:19 zollendroller

Mala

A mala számomra egy nagy becsben tartott tárgy, melyre nagyon büszke vagyok. A malának 108 szeme van, ez tulajdonképpen egy rózsafűzér, amit morzsolgatni szoktak az imát mormolgató emberek. Például van az OM MANI PADME HUM mantra, amit 108-szor szoktak elmondani. Malát lehet kapni a boltban, például a Tibet központban, s még sok helyen. Egyszer nekem mondta is egy ilyen boltos, hogy vegyek egyet. Azt feleltem neki: A-a! A malát ki kell érdemelni - és akkor a mala eljön hozzám magától.

A mala nálunk a szanghában a közösségbe tartozás szimbóluma. Olyanok kapják meg Mónitól, akik évek óta rendszeresen járnak a szanghára, résztvesznek csoportokon, akik valóbanéletük részének érzik a szanghát. Számomra ez egy nagy büszkeség. Az OM MANI PADME HUM-ot csak egyszer mondtam el 108-szor, de mindig a nyakamban hordom a malámat, mióta megkaptam.

 A mala átadás kimondhatalanul meghitt, megható szertartás. Egyáltalán nem gyakori: 3 év alatt 5-ször, ha volt, mindig váratlan, nem lehet előre tudni, szóval nem egy mindennapos dolog!!

vissza a főoldalra

 

5 komment

Címkék: közösség csoport szeretet ima tudatosság büszkeség szangha tibet központ mala om mani padme hum


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr22691407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mazsola 2008.11.03. 19:11:07

Szia!

Tudnál egy olyan boltot ajánlani, ahol kapható mala? Fontos lenne :) Köszi nagyon előre is,

M.

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.11.03. 19:49:24

Kedves Mazsola! Malát sok helyen lehet kapni, de egyet tudok biztosan ajánlani, ez a Sambhala Tibet központ, mely a Moszkva tér közelében az Attila út 123 alatt található.

Ha érdekel további tájékoztatás, a sajatutad.hu honlapon a jobb felső sarokban találsz egy Tibet-rovatot, ahol várunk szeretettel!

mazsola 2008.11.03. 22:17:33

Köszönöm szépen a gyors választ!

R.Delecroa 2010.01.18. 23:38:01

Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malám, a másodikat letépte rólam egy tanárom mert tesi órán a nyakamban volt mert betegeskedtem. A harmadikat ugyan csak egy számomra nagyon nagyon kedves ember kapta meg aki hatalmas kincsként őrzi azóta is. A negyediket a barátnőm készíti csak segítséget kérnék hogy hol lehet malához gyöngyöt és guruszemet kapni mert már számlálót és fonalat sikerült szereznie már. Válaszodat előre is köszönöm. Mély tisztelettel R.Delecroa
süti beállítások módosítása