Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.08.24. 18:37 zollendroller

VIZESBLOG 2.

Tény, hogy megfogadtam, hogy nem nézem az olimpiát (ami egyébként nem valami nagy dolog tőlem, ugyanis se sport-rajongó, se nagy TV-néző nem vagyok), azonban – mi tagadás – már Peresztegen is, meg most, hogy itt vagyok Kókán, néztem egy kicsit.


Nem estem hasra Kínától, a Mao képtől, a stadionoktól, de nem volt bennem egy kifejezett ellenszenv a kínaiakkal szemben, sikerült elvonatkoztatni a tibetiek elleni vétségeiktől.


Ezek a szencsétlen flótások ugyanolyan emberek, mint mi, vagy akárkik, nem ők rombolták le a sokezer tibeti templomot, nem ők végeznek nukleáris robbantásokat Tibetben, nem ők teszik tönkre a helyi kultúrát, hanem a vezetés. A nép el van nyomva, nem lehet sok beleszólásuk az irányításba, ahogy mi is csak a magunk életét éldegéljük főleg. A kínai emberek nyilván be vannak oltva Tibet ellen, a katonai vezetés tetteinek igazolásaként, de én azt se tartom elképzelhetetlennek, hogy sok kínai helyteleníti országa Tibet-ellenes politikáját.


Kína most két hétig nem volt más, mint sporthelyszín, ahol ecsmó (204) ország képviselte magát. Nem vagyok az egymás elleni versenyek kimondott híve, dát mit csináljunk, ez van elterjedve ezen a bolygón, hogy az a menő, aki leelőz egy másikat, nem a sportolás, hanem a győzelem. És a pénz, debbe ne menjünk bele.

Hanem beszéljünk a vízről, aminek szintén kell(ene), hogy legyen valami üzenete, hogy Magyarország mindhárom aranyérmét vízisportban (kenu – kajak – vízilabda) nyerte.
 

tovább... Attila, az Isten lapátja

Szólj hozzá!

Címkék: sport vízilabda tibet olimpia peking víz kenu kajak kenu


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr89630739

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása