Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.07.30. 15:28 zollendroller

MP2

Jókedvre ösztökél, hogy egyre többen kommentelnek a sajatutad.blog.hu felvetett témáira! Az imént Garo - régi olvasója a blognak - említette, hogy mióta Müller Péter könyveit olvassa, ő is nyitottabb a megérzések világára, ami ugyan nem konkrét, mégis alapvetően befolyásolhatja életünket, mivel azt az érzetet erősíti bennünk, hogy nem vagyunk egyedül.

Nos, Müller Péter sincs egyedül. Én még egyelőre csak két "változatával" találkoztam, de mindkettejüket majdnem 20 éve ismerem, nagy szerencsémre, nagy örömömre és nagy büszkeségemre!

Ismét egy szinkronicitásról szól a történetem. A szinkronicitás - mint már említettem - Carl Gusztav Jung szerint történések véletlenszerű egybeesése. Hamarosan megnyitom a www.szinkronicitas.hu weboldalt má’, annyit emlegetem, és annyira ráfókuszáltam erre a talányos és érdekfeszítő témára! Hasonló élményt mindenki megfigyelhet saját életében, főleg azok, akik tudják, hogy véletlenek nincsenek.

Müller Péterrel először 1990-ben találkoztam. Akkor a Madách Színházban dolgozott, mint dramaturg. Sok előadását hallgattam azóta végig megbabonázott érdeklődéssel, s ahogy mindenki az országban, én is figyeltem színházi, irodalmi és spirituális munkásságát is.

Fogadott fiát, Müller Péter Sziámit először 1992 körül láttam egy Sziámi koncerten. Bevallom, előtte a Sziámiról nem is hallottam, s Péter zenei múltját sem ismertem egyáltalán. Újságíróként fogadott a koncert után, de én az elmondottak miatt csak azt tudtam tőle kérdezni (ami akkor körkérdés volt a lapnál, ahol dolgoztam), hogy mi a véleménye a kotongumiról. Péter azt hitte, a költészetről fogom faggatni, de szerencsére nem orrolt meg rám, s a búcsúzáskor így szólt:

„Ja, figyi, jövő héten gyere ki a Hajógyári szigetre, lesz ott egy egész hétig tartó buli. Koncertek, jó kis hepaj!” Az volt az első Diáksziget, amit azóta Sziget fesztivál néven országszerte mindenki ismer. Azóta minden évben kint vagyok a szigeten, ahol a nagy tömegben sokszor találkozom Péterrel, évközben viszont csak ritkán futunk össze.

Aztán idén, pár hónapja, amikor még kaparós sorsjegyárusként működtem, azonban kaptam egy lehetőséget, hogy ismét újságba írhatok, egyértelmű volt, hogy írok egy cikket Péterről. Még szerencse, hogy az egyik szigeten megadta a mobilszámát, amit fel is hívtam. Csöngött egy darabig, de sajnos kinyomta.

„Óó! – gondoltam -  Biztos próbál, vagy valami fontos helyen van. Majd holnap újra hívom.” Ki is ment a fejemből. Aztán a nap végén utaztam haza villamossal. Nyílik az ajtó, szállnék le, de ott áll a villamosmegállóban éppen szemben velem Müller Péter Sziámi!!! Na, ez egy igazán nem semmi szinkronicitás!

 

MP3 (tovább)

16 komment

Címkék: sziámi diáksziget újságíró sziget fesztivál péter müller spiritualitás szinkronicitás kotongumi


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr20592877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garo 2008.07.31. 09:58:03

Müller Péter a Szeretetkönyvben ír a szinkronicitásról: nem számít idő, sem a távolság, van, hogy két ember egyszerre gondolja ugyanazt. De ehhez kell az is, hogy össze legyenek hangolva.. De jó lenne, ha mindenkinek lenne ilyen emberpárja! A mai elvadult világban viszont nem figyelünk ilyenekre sajnos.

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.07.31. 17:00:15

Jó az a páros játék, de jobb vele vigyázni. Nehogy társfüggőség legyen belőle! Szeretni legjobban Önmagadat kell, hogy tudj szeretni másokat. A világ nem lesz elvadult világ, ha Benned belül minden oké. Oké?

Garo 2008.08.01. 13:37:02

Igazad van, aki önmagát nem szereti, nem tud mást sem. Ilyen szempontból rendben vagyok :), köszi!

Garo 2008.08.01. 20:18:50

Nárcisztikus vonások? Olyanjaim nincsenek, de én vagyok a legszebb, legokosabb, legügyesebb.. :) Amúgy a "társas-játék"-ról: szerintem a másik birtoklása (lelkileg, gondolatilag) is ugyanolyan rossz. Ez pedig sok energiát letilt.

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.01. 21:04:33

Társasozhatunk, ha gondolod, ez úgyis a Te posztod, Gabi! Még gondolatilag se leszel letiltva (kimoderálva) innén soha! Melletted megtanultam moderálni magam.

Garo 2008.08.01. 22:37:29

Micsoda megtiszteltetés, köszönöm! :) Milyen játékkal indítsunk? Ez a moderálás most azt jelenti, hogy visszafogod magad? Nem mindig jó ötlet, szerintem..

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.02. 11:34:53

Mivel nyilvános szex-csata nem volna ildomos a sajatutad.blog.hu többszázezres olvasótábora szeme láttára, pláne sirituális fennhangok kíséretében ez esetleg visszás véleményeket szülne. Még visszaesne az olvasottság - mondván: na, ez a zollendroller is csak férfiből van, nincsen is itt szó semmiféle szellemi magasságokra történő felkaptatásról!

De mivel éppen azt tanácsolod, ne fogjuk magunkat vissza, érzem, gőzerővel beindul a fantáziám és vihar-léptekben mindent letarolva utat nyit a teljes megvilágosodás felé.

Gabi, én szívesen játszom Veled ...bármit. ;o)

pirimidin 2008.08.26. 07:57:08

Te kis játékos, ejnye-ejnye!

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.27. 12:12:07

nem kértünk erkölcs-csőszt, Pirimidin!! :o)

pirimidin 2008.08.27. 20:20:33

ismét félreértesz, Zolcsi!
én is szeretek játszani...

Torkos Marcsi · http://tdkz6n 2008.08.27. 22:40:58

Én is nagyon!!!!!!
Kivel és mit lehet játszani....?

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.28. 10:36:58

Mindenki játszani akar?? Ez őrület! Ezek a felnőtt emberek! Nincs játszás! Mars aludni!! :o)

Garo 2008.08.28. 19:52:55

Szóval vetkőzz, feküdj van?! ;)
És kis kifli vagy nagy kifli? (mielőtt bárki félreértene, filmre utaltam..)

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.28. 20:10:03

Az én Dédim mindig azt mondta: "vetkeződjetek le!" - ez annyira megmaradt! Meg a műanyag portásholló a tévéje tetején...
süti beállítások módosítása