Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.08.18. 00:10 zollendroller

Utolsó este a Szigeten

Igen, pár óra múlva vége a Sziget2008-nak, már éjfél is elmúlt. Bár ma már nincs kánikula, zsúfolásig tömve vannak az utak, helyszínek. Előző napokon itt, a netező sátorban is olyan sorok álltak, hogy inkább mindig a szomszédos COWBINO tejbárt választottam. Tavaly ezt Macskafogó tejbárnak hívták, csak ugye most a BKV rt. nyomja bele a lét. Idén nincs Túró Rudi sem. Pár éve még a korábbi Diákszigetet is átkeresztelték Pepsiszigetté, ám azóta már a Coce megy ezerrel mindenhol és kizárólag.

Magam részéről züllök, mindálat! Nálam ez azt akarja (azt takarja), hogy eszem húst, iszom kólát, tejet, eszem tejbegrízt, mindenféle lelkifurdancs nélkül. Minap 2 böhöm saslikot zabáltam be. Sajnos meg kell állapítsam, a fiatalok 99.99999... %-a (legalábbis itt a szigeten) iszik, cigizik, stb, stb - ezen nehéz magam túltennem, dát evva, másrészt a Sziget ezzel együtt szupé.

Napjaim nagy részét a labirintusban és környékén töltöttem. A labirintus a múzeumnegyedben van, közel a színház, illetve a terror háza vetítője (jee!), ahol többnyire nem ül kutya se, de érdekes filmek mentek ott is, meg egy élő beszélgetés Hobóval tegnap, meg egy csókával, sza bejött. A labi szomszédságában egy dokumentumfilm ment az 50-es évek Magyarországáról, amit Barnival élvezettel néztünk, anná is inkább, mert Barni történelemtanár akar lenni. Meg is találta a 100 éves Nyugatosok buszát (alsó kép)! Ja, persze, én is többször is elmentem jógázni, voltam színházban, láttam Lajkó Félix hegedűvirtuóz koncertjét, memmé ecsmó minden, derről tlán majd később.

 

A lényeg: a Tarot Labirintus akkora élmény, mint ház. Óriási büszkeség benne lenni a csapatban, ami számoma nagy megtiszteltetés is. Zsófi szerint 2003-ban volt először Labirintus - én korábbra emlékszem -, de a lényeg az, hogy mi, Barnival már akkor ott voltunk és én azóta is minden évben elmentem oda látogatóba, mint ismerős. Aztán 3 éve hozzájukcsapódtam: segítettem Zsófi saját speckó Tarot kártyáját árulni. Be voltam öltözve jelmezbe, aminek nagyon örültem, mert ha ugyan nem is voltam benn a labirintusban - ahol a komoly dolgok történnek -, azért mégiscsak "valakinek érezhettem magam".

Rá egy évre Zsófi felhívott, hogy akkor jönne velem beszélni a labirintussal kapcsolatban. Beszélni?? Ugyan miről?? Gondoltam, árulom a kártyát, de ezen nincs semmi beszélnivaló! Zsófi eljött a cucchoz, ahol akkor dolgoztam, és majdnem lemerevedtem attól, amit mondott!! Zsófi rámbízta a bolond szerepét a Tarot labirintusban! Óriási megtiszteltetésként ért ez, aminek igyekeztem megfelelni tavaly is, de idén (az elmúlt 5 napon!!!) már egyszerűen maga volt a teljesség!

A Tarot önismereti kártya, mely eredetileg 22 nagy arkánumból áll. Bérczi Zsófi még 2-t talált ki, így a labirintusban 24 szereplő ad tanácsokat, ad elő performanszokat a betévedő látogatóknak. A bolond az egyik legfontosab lap (nemhiába: nekem beavató lapom volt), s a labirintusban is fontos karakter. Van 24 féle performanszom, 24 kellékem, amit attól függően adok elő, hogy éppen ki lel rám a folyosón.

A fent látható képen "kollégáimmal" együtt vagyok lefotózva. Ez is csak ínycsiklandó érdeklődésfelkeltés a szigetes fotóimat felvonultató blogoldalamhoz. Ritka kép, mert mi, szereplők valójában nemigen találkozunk egymással a labirintusban. Réka és Árpi a Napot jelenítették meg. Abból az aranykötésű könyvből mindent tökéletesen egyszerre olvastak fel, ami engem is teljesen lenyűgözött. :o)

 Érdekességképpen megmutatom, mi (volt) az idei Sziget ökörsége. Ez:

Homokozóvödörből lehet inni valami csupajég koktélt 3000-ért, s azt is ilyen ultra-hosszú szívószállal. Egyetlen előnye: a kiürült vödröt haza lehet vinni homokozni.

A tovább gomb után következő fotómellékletet érdemes megnézni! Szívem szerint töbet tennék fel, de visszafogom magam.

8o)

Pár fotó a Sziget2008-ról (tovább...)

2 komment

Címkék: bolond jóga sziget2008 tarot labirintus bérczi zsófi cowbino


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr50620610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mizeria 2008.08.19. 11:38:55

Nem találom a tovább gombot!!!!
Pedig ha te is azt mondod, érdemes megnézni, bizony megtenném!

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.19. 12:39:45

Most lettem kész vele, no! Remélem, megírod, hogy hogy tetszett!!
süti beállítások módosítása