Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.08.19. 11:13 zollendroller

Pár fotó a Sziget2008-ról

Nos, tehát rólam ismerőseim jól tudják, hogy kedvelem a fotózást. A biztonság kedvéért mindig nálam van a fényképezőgépem. Vannak, akik ezt túlzásnak tartják, illetve azt mondják, hogy az életet élni kell, nem pedig fotózni és a már megtörtént események rögzített képeinek nézegetéseivel tölteni a jelenkor drága perceit, stb, stb. Ebben van igazság. Lehetne ideológiákat gyártani, hogy ennek ellenére miért is jó a fényképezés, de nem fogok magyarázkodni. Én úgy élem az életemet 100%-osan, hogy ebbe a fotózás is beletartozik...

A most következő képek a sziget2008-on készültek. Először néhány a Labirintuson kívülről:

Kutyát tudtommal nem lehetett behozni, lovat is csak akkor, ha két lábon járt és fel volt öltözve.

Képek következnek a sziget életéből:

...és végül egy összeállítás a labirintusból:

Felül a Beavató. Ezek közül a lapok közül kell húzni egyet belépés után. Mellette látható, hogy mennyire tud örülni egymásnak két Bolond. Alatta balra az Ördög, akit megkötözök, míg ki nem találja, hogy vajon miért került ebbe a szituációba. Mellette áll az Ítélet, akinek ki kell söpörnie az életét, ezért arra ítélem, hogy söpörje fel a füvet. A Mértékletességnek tudnia kell a mértéket. Két mérőedényből éppen annyi vizet kell átöltenie a másikba, amennyit gondol. Legalul balra az Akasztott ember. Neki ollhon (vagyis Peresztegen) készítettem egy keresztet, mely arra kell, hogy emlékeztesse őt, hogy a dolgokat több nézőpontból is kell szemlélnie. És végül jobbra lent egy Csillag, akinek az arcára csillámport teszek, hogy mindenki lássa, hogy ő a legszerencsésebb a világegyetemben.

14 komment

Címkék: fotó fénykép sziget2008 tarot labirintus


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr45622756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garo 2008.08.19. 19:52:26

Hát igen.. jók a képek, át lehet érezni a hangulatot :)
A jelszó valami ilyesmi lehetett: carpe diem?

Torkos Marcsi · http://tdkz6n 2008.08.19. 22:20:00

Hali Zoli!
Nagyon jók a képek!
Köszönöm!

Mizeria 2008.08.20. 02:02:28

Szia Zoli! Köszönöm, most már megtaláltam! Nagyon tetszenek a képek! A lovakat nem is láttam :D A szódásüveggel pedig nagyon jól nézel ki!
A labirintus életképei is nagyon klasszak! Idén nem húztam Bolondot egyszer sem, így sajnos kimaradt a buborékfújás, de a bekötött szemű Hold nagyon jót tett! A megkötözött Ördög annyira nem...
Lesz még több kép?
Minden jót!

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.20. 10:50:41

Legyen még kép? (ammá szentem túzás...)

Mizeria 2008.08.20. 14:19:35

Legyen hát! A Bolondnak sok mindent szabad...

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.20. 14:26:14

Hát igen, Gabi, valóban volt hangulat, sőt, energia, ámulás, csodálat a labirintusban. Ez a két koxos fazon kicsit éles ellenpont. A szigetre azért nem ez a két véglet volt a jellemző. Volt ecsmó színvonalas helyszín is, meg ecsmó szuper ötlet, tarkabarka, máshol nemigen látható/megvalósítható életérzés-kavalkád. Engem azért eléggé kezel, hogy a fiatalokba szinte ez van belenevelve, hogy INNI KELL, CIGIZNI KELL, AZ A MENŐ, AKI HULLARÉSZEG, AKI SZÉTISSZA AZ AGYÁT,stb. Oké, a tiltás se volna jobb. valahol jó, hogy a Szigeten mindent szabad, már ami nem sérti a törvényt..., dazé errő azé szentem lenne mit beszélni.

Garo 2008.08.20. 15:28:02

Sok mindent ki lehet sarkítani, mint ahogy a szigeti életnek is voltak ilyen pillanatai, gyanítom..

Szerintem így konkrétan nincs a fiatalokba nevelve a cigi és az ivás, az "bőven" elég, hogy ezt látják a környezetükben, és akkor már azt hiszik, hogy ez genetikailag beléjük van kódolva (tisztelet a kivételnek)..

Sajnos azt is tapasztalom, hogy a szülők az iskolától várják, hogy na, ott majd megnevelik a gyereket, pedig az alapokat igenis a szülő adja, az iskola csak hozzátesz.

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.20. 17:26:07

úgy beszélsz Gabi, mint egy tantónéni, aki a saját bőrét védi. Az egymásramutogatás keményen megy ezen a téren is. Sok szülő attól tartja magát modernnek, ha kiskamasz gyerekének is mindent megenged. Nekem se volt semmi tiltva, minden meg volt engedve, mégse éltem semmilyen lehetőséggel se. Most viszont én érzem magam lenézettnek és UFO-nak, mert hogy még kávézni se kávéztam soha, nahát, talán hülye vagyok?? Engem sose érdekeltek ezek a "szerek".
Egyetlen "szégyenem", hogy az internetezés rajtam is kifogott. Függő vagyok! Meg a cukornak se nagyon tudok ellenállni, holott tudom, hogy veszélyes a fogyasztása.
Az ember nevű emlősállat akkor érzi jól magát, ha tudatosan tönkreteszi magát, és erre még büszke is. DE MIÉRT?????????????

Garo 2008.08.20. 20:11:49

Te most kóstolgatsz emgem, Zoli? :)
Egyébként nem tudok kibújni a bőrömből, a téma szakmába vág.
Az biztos, hogy semmi sem csak fekete vagy fehér, de jó érvekkel meggyőzhető vagyok.
A hagyományos értelemben vett káros szenvedélyek terén én is kilógok a sorból, sose éltem velük, de a mostani értékrend szerint ettől vagyunk különlegesek. :)
Bűnözni csokival szoktam: olyan vagyok, mint Gombóc Artúr (na nem alakra), mindenféle csokit szeretek (egyet kivéve!)
Amúgy minden ami jó és finom, káros az egészségre.. Dehát mindent nem lehet megtagadni magunktól!!!

pirimidin 2008.08.21. 07:39:55

Zoli, tudod, hogy a cukor sokkal károsabb, mint pl a kávé, vagy a cigi?

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.21. 13:28:46

Tőled nem is vártam mást, Pirimidin. Teljesen igaz, h a cukor károsabb, de ez nem károssági verseny. Erről is lehetne flozofálni, meg ideológiákat gyártani, de tökfösleges.
Aszrintem nem legitimálja a cigizést, hogy kevésbé káros, mint a cukor. Engem az sokkal inkább érdekel, hogy míg a cukor finom, a cigi büdös, függetlenül attól, hogy melyik a károsabb.

pirimidin 2008.08.21. 15:49:28

oké, zoli:)
cuki vagy:)

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.21. 17:16:40

Nohiszen! Ezt meg mivel vívtam ki tőled, ezt az ELSŐ pozitív visszajelzést Tőled, emberemlékezet óta??

...Vagy...áháá! Azt mondod: "cuki" vagy, vagyis olyan ártalmas vagy (vagyok), mint a cukor?? Na szép! Ezt jól McKeptam már megint! Minden megnyilvánulásod élesen belémhasít, Pirimidin...de mire mennék, ha mindenki folyton csak nyalna és nem lenne egy ellenpólus sem?

Tehát köszönöm!

pirimidin 2008.08.22. 15:10:52

mondtam már, hogy segíteni akartam. de tetod.
süti beállítások módosítása