Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.09.12. 11:15 zollendroller

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr25660009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garo 2008.09.13. 20:17:16

Köszi Zoli, jó olvasni! :)

Általában a betegség, a tragédia összehozza a családot..

Én is azt vallom, hogy jó, ha megtaláljuk a kulcsot egy másik emberhez.. Hihetetlen, de ugyanígy fogalmaztam meg én is! :)

Torkos Marcsi · http://tdkz6n 2008.09.13. 22:49:51

Zoli! Jó Apa Vagy az tuti!

Nagy öröm a Gyermekeidnek!
Nekem sajnos nincs apa mintám.....
Jó olvasni ezt a hozzáállást! Köszönöm!

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.09.14. 13:08:48

Zoli: én úgy látom a fiaid büszkék lehetnek az apjukra!
Az ember soha nem lehet 'jó' szülő. Senki. Maximum 'elég jó' szülő. Úgy vélem te az vagy :)

Érdekes(?), de pl. nekem sem volt apa-mintán (mivel nem ismertem az apámat), az anyámról meg jobb inkább nem is beszélni...

Tök jó az is, hogy az öcséddel ezeket meg tudtátok beszélni, és végül mégiscsak összerázódtatok.

Több ilyen 'jóravaló' apa, anya, gyerek és testvér kellene!
Sokkal több...

Torkos Marcsi · http://tdkz6n 2008.09.15. 00:14:39

Vannak jó szülők.
Gyerekekkel kell beszélni.
Pl kérdezzétek meg a lányomat, igaz ő már nem gyerek.
Nekem is mondott 17 éves korában egy olyan mondatot, ami mindent elárúlt.
Nagyon örűltem neki, ez volt az ami semmivel sem pótolható!

zemke 2008.09.15. 20:28:23

Miért is kell újra meg újra a magam nyomoráról olvasnom? Írj majd rólam egy szép nekrológot, abban bizonyítottan jó vagy, addig hanyagolhatnád a témát:( Ja, író öccse vagyok:((
Más: Meder, sosem értettem, miért kell Marcit Zsömizni... Te sem szeretted régebben, ha Zoliztak, és még ma is kukkra ugrassz, gondolom a "Zemplényi"-től. Szilvi sem örült a nevének, meg volt neki a sajátja. Minek ez?
Már a Tréningen el lett magyarázva: az emberek, ki tudja miért, szeretik a saját nevüket, azonosítják magukat vele, kényesek reá. Tessen kérem tiszteletbe tartani! Lásd még Dale Carnegie Sikerkalauz Pullmann-sztori.
-Ecséd

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.09.15. 20:45:39

Erre csak azt tudom mondani, hogy eű-beű Frakk!

Hantos Gyöngyi · http://ladyuser.eu 2008.09.18. 02:17:53

Ez tuti nem illik ide, de annyira éjszaka van... Lányom Csülök névre hallgatott, amíg hordoztam, a másik Tapi lett. De sosem hívtuk így őket, eme munkacím/néven később.

Nem tudom, mi "az élet értelme", de a gyerekeim olyan személyiségváltozást indukáltak nálam, hogy ki kell mondjam magamban, halkan, mielőtt még fejükbe szállna... ők lettek a Mestereim.

Más:
ezért a RFS Bank fizet valamit?

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.09.18. 08:13:49

Sajnos senki nem fizet semmit. Április óta ingyenélő vagyok :o( mér pont egy bank fizetne?

Hantos Gyöngyi · http://ladyuser.eu 2008.09.18. 12:28:26

Fizet az a bank, csak nem neked :) Az ingyenes blogszolgáltatónak is élnie kell valamiből.
süti beállítások módosítása