Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.08.05. 01:45 zollendroller

Tibetma

Mint blogger, fontosnak tartom a többi blogger munkájának figyelemmel kísérését. Különösen, miután történt a utóbbi bejegyzésben említett szinkronicitás, a szemem néha oda-odakapom a blogajánlóhoz. Így tudtam elolvasni Dobó Csaba írását, a szegedma című blogon. Imádom Szegedet, második otthonomnak tartom, szívesen mesélnék szegedi élményeimről..., de itt most sokkal komolyabb és számomra is sokkal fontosabb témáról esett szó: Tibetről.


A szívemből beszélt Csaba. Jobban én se írhattam volna le, mi a helyzet most azon a vidéken. Ajánlom mindenkinek, olvassa el Csaba cikkét! Én is így tettem. Teljesen egyetértek a cikk végén lévő felszólítással, hogy jelzés-értékű lenne, ha a tibetiekkel való együttérzés kifejezéseképp ne nézzük meg az olimpia megnyitó és lezáró tévéközvetítését.

A magát ’flóri’-ként nickelő olvasó egy kommentben leírta véleményét:

Túlzásnak tartom Kína íly terjengős kritikáját. Itt él a Föld lakói negyede, majd másfél milliárd ember. Kína több, mint négyezer éve fennálló társadalom. Ennyi ember életét szervezni, ellátni, köznyugalmát fenntartani a mifelénk divatos liberalizmussal egyáltalán nem lehetne. Képtelenség volna. Ne legyünk képmutatóak, igenis szükség van egyfajta ellenőrzésre, korlátokra a szabadosság, s akár a revolúció ellen. Mint más helyekről tájékozódtam, s külföldi tévé csatornákon is láthattam nincs társadalmi katasztrófa helyzet Tibetben. Még csak az kéne, hogy a mi mostani berendezkedésünket kérjük rajtuk számon, ami enyhén szólva is csatornabűzös. Úgyhogy én meg fogom nézni a nyitó- és záróünnepséget is.
 

Ezen én nagyon kiakadtam. Írtam én is egy kommentet válaszként:

tovább...

1 komment

Címkék: kína szeged tibet olimpia dobó csaba szegedma.blog.hu tévécsatorna


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr6600997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bea 2008.08.05. 02:07:00

en pl japant bojkottalom a balnak miatt, nem vagyok hajlando semmit megvenni amit ott gyartottak amig le nem szallnak a balnakrol, nekem is reklamozni kellene a dontesem, hatha kovetnenek nehanyan es egyre nagyobb lenne az embargo...
süti beállítások módosítása