Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.07.25. 23:42 zollendroller

Kincses kalendárium

Be kell vallanom, nem voltam ám én se egész életemben spirituális lelkületű, szellemi magasságokban tobzódó atyafi! Bizony, én is lazultam fiatalon, pölö nyomultam a KEK-en a Bál az Operában bemutató koncertjén, meg a Budai Ifjúsági Parkban a frenetikus WYX fellépésén! Azok voltak csak az idők! 

A szemem kicsit korábban, a feledhetetlen 81-es Táncdalfesztiválon nyílt fel, amikor a Szóljon hangosan az ének és az Írtam a bátyámnak egy dalt mellett keményen dobott egy hátast az ország, amikor meglátta-meghallotta a Bábu vagy című fergetegesen újszerű performance-t a KFT tolmácsolásában.

Nem kizárólag, de kitűntetett figyelemmel lestem az ország akkor egyetlen Korlátolt Felelősségű Társaságának működését. Vásároltam a lemezeket, jártam a dedikálásokra (pl. a Fonográf lemezboltba) és barátokkal énekelgettem az akkoriban feltűnően groteszk és szókimondó szövegeket.

Tárhelyet kellene bővítenem, ha  fel akarnám sorolni a kedvenc KFT számaimat, de nem a Pénztárcámatra esne a végső válaszásom, nem is az Izgalomra, vagy a Szobanövényre, bár ezek is nagy kedvenceim, hanem bizony a Kincses Kalendáriumra! Aki hallotta már, az tudja, miről beszélek, aki meg nem, az csak olvasson tovább!

Hűségem példátlan, ennek megmondhatói a lányok, akiket szerettem, de nem csak ők maradnak örökké a szívemben, hanem bizony a zenék, s azok tolmácsolói is. Mindenki, akit szerettem, szeretem! Így vén fejemre a mai napig rendszeresen járok KFT bulikra, sőt, mióta újságíró lettem, már több cikket is írtam róluk. A legutóbbit a kíváncsi természetűek hamsan olvashatják, melynek alapanyaga Laár Andráséknál készült Klastrompusztán.

Az odafelé tartó vonatúton is, de már nagyon régóta mexerettem volna kérni Andrást, ugyan, vegyék már fel a repertoárba kedvenc számomat, melyet élőben még sosem hallottam. Sokan nem is ismerik a  Kincses Kalendáriumot, mivel csupán egy válogatáslemezen hallható, melyen nem csak a GM49 Bélát itt ne keressékje hallható, hanem Dolák Saly Róbert (Boborján) 1982 körüli A világ világtalan című balladája is.

Elég az hozzá, hogy elfelejtettem megkérni Andrást, de felhívni is elfelejtettem, s csak a nemrégiben a Zöld Pardonban adott koncert előtt gondoltam rá: "Ú, de szívesen hallanám azt a számot!!". S ugyan tudtam, hogy András már egy jóideje foglalkozik szellemi dolgokkal (tehát képes a hasonló kérések befogadására), azt azért nem gondoltam volna, hogy ennyire vevő volt az üzenetemre, ugyanis a koncert közepén egyszercsak FELCSENDÜLT A KINCSES KALENDÁRIUM!!! Ettől a szinkronicitástól talán még C.G. Jung is padlót fogott volna!

*

Nos, e rövidke bevezető után jöjjön a cikk, de annak elolvasása után melegen ajánlom egy rövidke - eredetileg keretes írásnak szánt - mini-cikkemet Laár Györgyi nemrégen megjelent Számolóka-móka című könyvéről, mellyel most elsősorban újdonsült osztálytársaimnak szeretnék kedveskedni, Aminak, Csillandernek, Orsinak, Gyöngyinek, Gabinak, Kingának,Gabellának, Gyulának,  valamint a többieknek is és persze a tantónéninknek, Vida Áginak!!!

LAÁR ANDRÁS KINCSES KALENDÁRIUMA (tovább...)

LAÁR GYÖRGYI GYEREKSZÁMOLÓKÖNYVE (tovább...)

KINCSES KALENDÁRIUM KONCERTFOTÓ (tovább...)

Szólj hozzá!

Címkék: buli 1981 hűség izgalom fonográf laár andrás kincses kalendárium c. g. jung laár györgyi klastrompuszta táncdalfesztivál wyx írtam a bátyámnak egy dalt pénztárcámat gazdagmami


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr69586024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása