Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.07.24. 01:16 zollendroller

A Blogger színt vall

Három éve foglalkozom behatóan spiritualitással. Érdeklődő vagyok, de amolyan „nagyon érdeklődő”! Bírom, hogy minden egybecseng, és hogy minden egyfelé tart.  Például mindenki a saját útján jár. Ezért nincs nehéz dolgom, ha mindenkit egyformán érdeklő weboldalt szeretnék írni.

Fiatal éveimben kisebb fajta népszerűségre tettem szert könyveimmel. Ez a sztori már bő 10-20 éve történt, így életemnek ezt a korábbi szakaszát már végérvényesen lezártam Az írás azonban változatlanul a lételemem! Erről nem tudtam leszokni! Állandóan belső kényszert érzek, hogy érzéseimet írásban rögzítsem.

2008 nyarán elvégeztem egy 3 hónapos honlapépítéssel is foglalkozó tanfolyamot, ennek köszönhetően született meg a sajatutad.hu, ahol többéves szünet után újra publikálok. Korábbi években különböző újságoknál erősítettem a kultúrális szerkesztőséget - főleg a Mai Nap, illetve az Internetto című sajtóorgánumoknál.

A spirituális dolgok már régóta érdekelnek. Első mesteremet 1990-ben ismertem meg. Ő ismertetett meg a zen buddhizmussal. Elképzelhető, hogy fogok róla is írni. Addig annyit, hogy a mai napig meghatározója életemnek, amire ő tanított.

Később olvastam a szellemtudományokról. Csodák csodája, ezután az életemben egymás után jelentek meg a (szellemes lenne, ha most azt írnám: „a szellemek”, de nem akarok szellemeskedni) a szellemtudományok nagy alakjának, Rudolf Steinernek földi leképződései, üzenetek, jelenések formájában.

A Saját utad blogoldal (és a Saját utad weboldal is) éppen azt kívánja bemutatni, hogy a spirituális, ezoterikus, szellemi dolgok az e szavakat körüllengő misztikus fátyol ellenére teljesen hétköznapi, kézzel fogható és érezhető valóságokat jelentenek, melyek mindannyiunk életében nap mint nap, percről percre előfordulnak. Rudolf Steiner „üzenetei”, „jelenései” „csupán” azt jelentették, hogy éppen akkor hallounk róla ismerősöktől, ugyanazon a napon, vagy héten hallottuk a rádióban, olvastuk az újságban. Ezek a jelek. Így vált számunkra egyértelművé, hogy gyerekeink Waldorf óvodába, majd iskolába fognak járni.

Erről szívesen fogok írni, mert például a Waldorf iskolában lehet érezni egy akkora energia „svung”-ot (löketet), amit kevés helyen. Aki oda jár, mind érzi ezt, még ha meg se fogalmazódik konkrétan, hogy „ez-egy-energia”, csak egyszerűen, hogy jó ott lenni.

3 éve történt, amikor egy sejtelmesen rejtelmes napon belecsöppentem egy kis spirituális közösségbe. Az első percben éreztem, hogy igen, ez lesz az én második családom. 3 éve minden kedden ott vagyok - ez egy jógacsoport, spirituális tanításokkal tarkítva, meg mantrázással, ami egy megvalósult csoda! -, s úgy érzem, megtaláltam a helyemet! Éppen ideje volt...

Az életben semmi sincs véletlenül – ez már szinte közhely. Ha a tanítvány készen áll, megjelenik a mester.  Rengeteg hihetetlen találkozás történik éppen akkor, éppen ott, éppen ő: „micsoda véletlen!” – pedig: „véletlenek nincsenek!”

És én tudom, ilyenek VELED is történnek. Azt mondom Neked csak, hogy mindig járj a saját utadon! Biztos vagyok benne, hogy valamikor még találkozunk.

Ölellek:

Zollendroller
 

 vissza a főoldalra

Szólj hozzá!

Címkék: waldorf rudolf steiner tudás út energia üzenet spiritualitás jelenés


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr8582732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása