Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.08.10. 22:12 zollendroller

Gyertyagyújtás Tibetért

Eme percben Peresztegen lebzselek. Lelkemnek kedves helye ez. Egy esztendeje „eppen” errefele tettem-vettem egy hetet, s megszerettem rendesen! Pereszteg teljesen lehengerel! Megteremtettem egy „elmenyt”, mely nekem szent. Elhebegem neked „eletem” eme remek „fejezetet”!

Már esett szó a szangháról, a jóga csoportról, ahová 3 éve járok. Az ananda hétről is mesélek hamarosan, ahová nem volt könnyű eljutnom, de mékszencse, hogy egy szinkronicitás segítségemre sietett, mert azt hiszem, életre szólóan meghatározó élményt éltem meg ott.

Ez az ananda (=boldogság) hét a szangha (=spirituális közösség) nyári tábora, ahol minden nap van jóga és megannyi program, ahol a megszokott szanghásokon kívül szoktak jönni mások is, mert a részvétel nyitott. Mindegy is, ezen az ananda héten volt szobatársam Laci, akivel jól össze is barátkoztunk.

Laci másfél éve bejelentette a szanghán, hogy vett egy volt lepusztult TSZ irodát Peresztegen, odaköltözik, felújítja. Tavaly nyáron lementem egy hétre melózni...hű! Én még életemben nem dolgoztam annyit! Pösti gyerekként a semmittevő fiatal sorsa jutott nekem, egy életen át, de most végre kiadhattam magamból a tenni akarást! 

Füvet nyírtam, felmostam, megez, megaz, dez még semmi! Egy hatalmas színpadról szedtem fel parkettákat pajszerral, de úgy, hogy minden egyes parketta két 10 centis szöggel volt beleverve egy deszka-padlózatba! Ű! Meg ha! Komesz, hogy én ott minden egyes szöggel közelharcot vívtam!!! De megcsináltam!  Lacival szétkaptuk a színpadot, melynek helyén ma egy szoba lett kialakítva.

A ház most lett kész. Laci ismét lehívott. Csütörtökön kábé fél 6-ra lettem itt. Ledöglöttem alunni, de fél 9-kor kipattant a szemem. A gyertyagyújtás!!! Odarohantam Lacihoz, akinek fogalma se volt az egészről, mondtam neki, szerváljon két gyertyát, mert most Tibetért fogunk együttérzést kifejezni!

Leültünk a verandára, ő oda, én ide, s összetett kezekkel magunk előtt az égő gyertyákkal OM-oztunk vagy 10 percig, utána elmondtam hangosan, hogy teljes szívünkből szabadságot kívánunk a tibetieknek...



OM

 

vissza a főoldalra

Szólj hozzá!

Címkék: kampány gyertya tibet áldás dalai láma mécses pereszteg szangha tsz iroda ananda


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr66609854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása