Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.09.12. 11:03 zollendroller

Kicsi és nagy

Nemrégen írtam édesanyám haláláról. Előtte dédnagymamám filmbeillően  kalandos életéről, az előtt nagypapám haláláról, azelőtt pedig nagymamám kalandos életéről. Ez a 4 cikk nagyon közel áll a szívemhez, valószínűleg, mert családom tagjairól szól, de szerintem nem csak számomra mondanak valamit.

Amikor anyukám haláláról írtam, megemlítettem, hogy mi, öcsémmel tulajdonképpen az ő haldoklásának köszönhetjük, hogy 20 éves különlét után két hetet újra együtt töltöttünk és nagyon megindító, több óra hosszú beszélgetéseket ejtettünk meg haldokló édesanyánk ápolása közben. Olyan volt, mintha soha nem váltunk volna külön, mintha mindig együtt lettünk volna, miközben persze mindketten tudtuk, hogy nem így volt és azt is, hogy most milyen jó volt újra együtt lakni két hétig.

Ezek a beszélgetések sokszor súroltak kemény témákat, s visszanyúltak gyerekkorunkba. Most tudtam meg például, hogy neki másodikként, kisebbként mekkora pokol volt gyereknek lenni. Miközben én életem legboldogabb periódusát éltem gyerekkoromban. Míg engem mindig az elismerés, a körülrajongás ért, ő mindig szenvedett az örök másodhegedűs szereptől. Megható volt hallani 38 éves fejjel, hogy két évvel fiatalabb öcsém, akit mindig szerettem, de azért néha meg-meggyepáltam, azt állítja 36 évesen, hogy érzelmileg a szűk családból én álltam hozzá legközelebb érzelmileg. Érzése szerint se apukánk, se anyukánk nem volt képes őt úgy elfogadni, ahogy azt kellett volna.
 

tovább...

Szólj hozzá!

Címkék: élet család halál testvér kaland haldoklás


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr54659986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása