Saját UTAd.blogૐ

Spirituális szemléletű blog az útonjáróknak, érdeklődő útkeresőknek és mindazok- nak, akiket megérint a szabad szemmel nem látható valóság. ૐ 2008 októberétől átköltöztünk a saját utad.hu weboldalra!

új postok ezentúl itt:

a SAJATUTAD.HU weboldalon.
Azért nézgelődni, olvazsgatni itt is lehet nyugodtan, sőt! Ja- vasolt! ;o) ૐ

Friss topikok

  • Zsókaanya: Kedves ZéZé! Lassan tíz éve írtad le a történetedet, de a mai napig érvényes Neked és annak aki bá... (2017.11.02. 11:10) Második találkozás
  • ZKZ: ...sajnos... pedig nagyon eveznék újra!!! (2015.05.25. 12:55) Tanmedence
  • R.Delecroa: Nekem volt pár malám. Én magam a legjobb barátomnak aki azóta is szintre testvérem adtam első malá... (2010.01.18. 23:38) Mala
  • Gezemice: @zollendroller: Köszönöm a válaszokat! :) (Egyébként nincs előítéletem a Szigettel szemben, sőt..... (2009.08.24. 07:37) Tarot labirintus
  • Utcamacska: Hogy a mákban köll megmérni egy festmény tudat szintjét? Ez valami nagyon "lecsó" dolog hallod-e! ... (2009.08.01. 09:16) Selyemfestmények, mandalák

Hirdetés

gyakran előforduló cumók

Címkefelhő

2008.08.02. 12:26 zollendroller

Ausztrál kapcsolat

Közvetve az iwiwen ismertem meg Beát, az Ausztráliában élő magyar lányt, ami nagyon különös volt, mert akkoriban éppen a Vidd hírét az Igazaknak című könyv hatása alatt voltam ezerrel! Aki ismeri, tudja, hogy mekkora erő van abban a könyvben, s párjában, a Vidd hírét az Örökkévalónakban is.

Akkoriban egy kórházban árusítottam kaparós sorsjegyet a büfé mellett. Szemben velem „srévizavé” állt Katika könyvesboltja, ahová szintén nem jártak sokan vásárolni, ahogy hozzám se, így gyakran beszélgettünk könyvekről, erről-arról.

Volt ott egy kedves doktornő, illetve több is, meg orvosok is, betegek is, akikkel – lévén kaparós sorsjegy árus voltam a büfé bejáratánál – sokszor láttuk egymást. Ezzel a kedves doktornővel szintén gyakran beszélgettünk erről-arról, érdekes módon vele is többnyire könyvekről. Ja! Persze! Azért, mert látta, hogy folyton olvasok.

Nos, ez a doktornő ajánlotta figyelmembe a Vidd hírét az Igazaknak-ot, ami – érdekes módon – éppen egy doktornőről szól, aki Ausztráliában járva észrevette, ami ott mindenkinek a szemét szúrja ki: a magukat „ausztráloknak” nevező bevándorlók által lenézett ausztrál bennszülöttek (őslakosok!) züllenek, isznak, lődörögnek, kb.  mint nálunk a cigányok (bocsánat: romák!), USÁ-ban a négerek (bocsátat: feketék!), vagy az indiánok.

Az amerikai doktornő, Marlo Morgan, a könyv szerzője, a helyiektől azt hallja, hogy az „abo”-k (=aboriginal=bennszülött) kezelhetetlenek, nem lehet őket dolgoztatni, nem hajlandóak együttműködni velük, ezért vannak elnyomva a saját hazájukban.

Marlo rövidesen rájön, hogy ezeknek az aboknak nagyon is megvan a magukhoz való eszük. Néhányukkal elkezd szúnyoghálós ablakokat készíttetni, aminek nagy a keletje arrafelé. Munkát ad a kezükbe, ami biztosítja számukra a megélhetést (nem pedig segélyeket ad nekik, amit elinnának…).

Ennek hírét veszi egy „törzsfőnök”, aki meghívja Marlot (talán megköszönni, amit értük tett??) egy teljesen eredeti ősközösségbe, ahol ugyanúgy élnek az emberek ma is, mint, ahogy 10.000, vagy 100.000 éve éltek ugyanott.

Röviden ez a sztori. A lényeget persze nem mondtam el, mert akkor kihalna mindenki. Ahogy nekem attól a naptól kezdve a szívem egyik része Ausztráliában dobog! No, ekkor keresett meg egy fiú az iwiwen, hogy Bea Sydney-ből velem akar beszélni. Nicsak, egy újabb szinkronicitás!

Beával azóta gyakran beszélünk, csak egy a gond: ő fordított világban él, vagyis akkor kel, amikor én éppen feküdnék már lefele. Küldött anyagokat az abokról, videókat, amin táncolnak, de engem, ezt el is mondtam neki, sokkal jobban érdekel az életük.

És tegnap éjjel örömmel újságolta: szombaton indul Canberraba, méghozzá a sivatagon keresztül, ahol lehet, hogy találkozik bennszülöttekkel, majd mesél. Sikerült rávennem, hogy a sajatutadba is írjon az útjáról!

Elbúcsúztunk, …s utána – bár már nagyon késő volt már, belepillantottam a YouTube-on egy KISS videóba, amit előszörre kiadott. Nagyon szeretem a KISS-t ugyanis. Egy 1980-ban készült felvétel volt ez. Asztem, lepetézek, amikor meghallottam, mit ordított a mikrofonba Gene Simmons, a KISS frontembere: „Helló Ausztrália!” – és alulra ki volt írva, hogy ez a felvétel a canberrai koncerten készült! Ááááááá! :oD

EGY ÚJABB SZINKRONICITÁS!!!
 

KISS forever (tovább...)

baromi cikkancs önvallomás (tovább...)

18 komment

Címkék: video ausztrália kiss gene simmons marlon marlo vidd hírét az igazaknak aboriginal kaparós sorsjegy vidd hírét az örökkévalónak canberra


A bejegyzés trackback címe:

https://sajatutad.blog.hu/api/trackback/id/tr43597210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garo 2008.08.02. 15:24:39

Éppen ma gondoltam arra a volt kolléganőmre, akitől a Vidd hírét az Igazaknak c. könyvet kaptam elolvasni, Te pedig most írsz róla!

Véleményem szerint megfér egymás mellett a férfi mivoltod és a spiritualitás. Nem kell mindent mindenáron becsomagolni, abból csak félreértés lehet (például hogy nem magadat adod).

Szóval, játsszunk, Zoli? :)

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.02. 19:40:28

Úgy látszik, hasonlít a könyvtárunk, Gabi! Van még egy pár tuti tippem, várd csak meg!

Játszunk, naná, de szerintem már eddig is játszottunk. Én leglábs nagyon élvezem!!

Garo 2008.08.02. 20:03:01

Én is élvezem, szó se róla! De az a játék nem megy csak úgy, előbb meg kell szelídítened..! :)

Mostanában elég sok Osho-idézetet olvastam; mennyit tudsz róla? (hogy komoly dolgokról is beszéljünk)

Kíváncsian várom a többi olvasmányélményedet! (ha már így felfedted az inkognitómat, ZOLI :))

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.02. 23:42:17

Nem fedtem én fel semmit. Mást nem izgat, émmeg nem tudok Rólad ennél többet. De ez épp elég.

Nincs kedvem szelidítgetni. Maradj vad. Komálom a vadóc csajokat!

Ha már Oshot említetted, nem egy könyvét olvastam. Megfogott, de nekem néhol elvont. Viszont a George, a tantrabetyárt most olvastam ki a napogban. Szexmániás magyar csóka találkozása Osho-val. Ez már inkább bejött, bár a tudatosság és a tanítás valahogy kimaradt belőle.

A jelentősebbekről beszámolok hosszabban.

yo8

Garo 2008.08.03. 09:51:15

Tantraszexben volt részem, bár akkor nem nevesítettük így konkrétan. A könyvből kimaradt a tanítás? Ezt inkább (át)érezni kell, és az ösztönökre hagyatkozni.
Nagyon fontos a tapasztalás, minden téren. Nekem például az jön be, ha előbb megtapasztalok dolgokat, és utána van a magyarázat.
Mert ha egy kisgyereknek elsőre elmondják, hogy ha leesik a fáról, az fájni fog, ugyan hány gyerek vállalná be direkt a fájdalmat?!

Későbbiekben előfordulhat, hogy több infót megtudsz rólam; mondjuk iwiwen? :)

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.03. 12:32:57

A tantraszex engem is érdekel. Szívesen megtapasztalnám. Ez úgyis egy tapasztaló-bolygó.

Bolygó hollandi! Most olvastam róla! Ismered a Zöld Újságot?Én már évek óta olvasom, sőt, járatom. A legjobb magyar sajtótermék. Ajánlom: www.zoldujsag.hu

Az iwiwen valóban sok Gabriella lehet...

Garo 2008.08.03. 15:38:54

Na de belőlem csak egy van, pont ettől vagyok különleges! (meg szerény)

A múltkori szelídítéssel egyik kedvenc könyvemre utaltam, bár szerintem azt nem gyerekfejjel kell elolvasni. Szégyen, nem szégyen, én is 20 évesen olvastam el először.

Az újságot eddig nem ismertem, de köszi a tippet, megnézem. :)

Tapasztalásról: lassan nem marad mit megtapasztalni a Földön, annyira kiaknázzuk. Ez olyan szélmalomharcnak tűnik. Te nem érzed?

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.03. 18:18:46

hmm. Nagy szavak. Nagy témák. Nagy klasszikusok. Nagy közhelyek. Nem sürgetni akarlak, talán nem is terelgetni, hiszen nem vagy Te juh.
A Kis Hercziget én tavaly olvastam ki először, meg a Micimackót is, mert a 14 éves fiam rábeszélt. Ő 12 évesen Stefan Zweig Sakknovelláját olvasta. Fura kis gyerkőc, hamsan valszi fok róla írni itt, bár lenéz. Nem csak azért, mert nem voltam oda a Kis Hercegtől (nem értettem), hanem mert magasabb nálam. Mások vagyunk - más sokk vagyunk mind.
Bocs, most nem vagyok valami energikus. Nem vagyok jól. Kívülről figyelem magam: ha jól vagyok, könnyen lököm a rizsát az egészségről, meg hogy én "elvből" nem szedek be gyógyszert, mert az csak elnyomja a tünetet, de a valódi bajt nem oldja meg. Évek óta nem voltam már ilyen beteg, hogy nospát szettem be... tegnap előtt hatott, ma már az se tuti.
Könyörgöm, ne vígasztalj, inkább soha többé nem terhellek a testi-szintű bajaimmal!
A Zöld Újság nem csupán egészséges életmód lap, bár az is, hanem a legolvasmányosabb, legszínvonalasabb magyar sajtótermék. Úgy reklámoznám! :o)

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.03. 19:31:54

Most volt egy film az 1esen Tibetről. Hogy ott van a föd centruma, onnan indul ki ecsmó folyó, az ottani gleccserek biztosították eddig a Föld felének (ha nem az egésznek!) a földrajzi egyensúlyát. Azonban az ismert változások miatt a tibeti gleccserek jelentős hányada a múlté, s a folyamat nem áll meg. Megmenteni a földet egy TELJES szemléletváltást igényel, Gabi!!! De egyáltalán meg kell-e mentenünk a Földet? Ahogy a világon mindennek, úgy a földi életnek is volt egy születése, növekedése, virágzása... és elmúlása. "Szélmalomharc" - ez talán nem illik legjobban a jelen helyzetre.

Nagy tanítás az elengedés művészete.

Garo 2008.08.03. 20:58:00

Pedig már-már előbújt belőlem az ápolónő.. De ha nem akarod.. ;)
Remélem, azért holnapra jobban leszel!
Egyébként én a lelki bajaimnál szoktam befelé figyelni, kívülről nekem nem megy. Vagyis csak ha segít valaki..

Én nem akarom megmenteni a Földet, kicsi vagyok hozzá.
Valamiféle kinyilatkoztatást vársz tőlem?

Az elengedés? Az fáj..

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.03. 21:33:49

Addig fáj az elengedés, míg meg nem tudod, hogy minden örökkévaló, s azt, hogy semmi sem a Tiéd. Nem is volt, nem is lesz.

Ez a tudás biztonságot ad. Magabiztosságot.

De - bevallom - nekem is csak addig nagy a szám, míg általánosságokban beszélek. Amint az én két biciklimet lovasították meg, vagy a laptopomat, vagy a pénztárcámat, benne az egész többhónapi bevétellel..., nos, ekkor már nyeldekelni se tudtam! Vertem a fejem a falba és átkoztam magam, meg lestem, hogy jéé, ez velem is megtörténhet??

Vagy most, mikor erőt vett rajtam a beteg-shake, csak fetrengtem, de sehogy se volt jó, mert FÁJT, akkor hiába gondoltam arra, hogy meditációban megszűnnek a testi érzések és hiába emlékeztem azokra a hírekre, hogy egyesek injekció nlkül műttetik a fogukat, mert lemennek thétába, meg ilyenek. Nem!

Én akkor bekapkodtam a teljesen hétköznapi embereknek gyártott gyógyszereket, mint a szél!

Torkos Marcsi 2008.08.03. 22:51:08

Sziasztok!
Én gyógyszerellenes vagyok.
A betegségek egészen másról szólnak, mint azt a földi halandó hiszi, tudja, gondolja....
Elengedés...? Benne vagyok nyakig!
Jó megtanulni!
Szeretetben minden könnyű! Nekem legalábbis!

Garo 2008.08.04. 14:07:20

Jobban vagy már, Zoli?

Tudom, hogy minden ember csak saját magáé, nem lehet birtokolni, ezt a témát már érintettük kicsit.

Én olyan tárgyaktól nehezen válok meg, amikhez emlékek kötnek (kedvenc nagymamámtól származó gyerekkori játékok, egy számomra kedves embertől kapott mütyür), erről a témáról is szó van Marlo Morgan könyvében, ha jól emlékszem.
Pablo Neruda írta, hogy el kell engedni valakit ahhoz, hogy visszajöjjön; ha nem jön, akkor sosem szeretett.

A gyógyszerekről: én is csak akkor veszek be, ha már nagyon muszáj, fejfájásnál például soha.
Anno pszichológiából azt tanultam (de Müller Péter is ír róla), hogy a betegségek lelki eredetűek.

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.04. 20:54:20

Na, hamsan írok újra ecsmót, érzem. Uh, Gabi, 1000 bocs, de ezt már nem lehet ép ésszel bírni, ami itt zajlik.

Sza hamsan jelenkezem egy újabb írásommal. Többel, meszmá nem let bírni szó nélkül!

pirimidin 2008.08.04. 22:58:34

ez már tényleg nagyon sok, Zoli!
Kívcsi vok, Ági mit szól há

Garo 2008.08.04. 23:18:07

Na, akkor magyarról magyarra: Mi is a gond, Zoli? Túl sok a felvetett téma, és szelektálni kell?

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.05. 02:03:07

Pirimidin, imádlak! Folyton csak csipkelődni tudsz. Neked semmi se tetszik, de Nélküled nem is csinálnám az egészet!!!

zollendroller · http://sajatutad.hu 2008.08.05. 02:08:50

Már megírtam, ami a bögyömbe volt, de még ecsmó más téma is van, de nyugi, mind le fom íni!
süti beállítások módosítása